Contact

Waarom staat er geen unieke code meer op mijn Pink Lady® appel?

Als onderdeel van de afspraken in onze charter en om onze impact op het milieu te verminderen, hebben we bij de Pink Lady® Europe associatie besloten om geleidelijk wegwerpplastic uit onze verpakkingen te schrappen. Dit komt tot uiting met de introductie, vanaf dit seizoen, van nieuwe 100% FSC kartonnen verpakkingen. Hierop is het momenteel helaas technisch onmogelijk om een unieke code te printen. Als gevolg hiervan kunnen we het loyaliteitsprogramma niet langer op dezelfde manier voortzetten.

Vanaf nu zal de aanwezigheid van codes op onze bakjes, maar ook op losse appels, aanzienlijk afnemen. Je kunt echter doorgaan met het verzamelen van beschikbare Pink-punten en deze tot 31 december 2021 gebruiken in de Pink My Life-winkel. Daarnaast kunje verschillende promotie-aanbiedingen van ons tegemoet zien- hierover meer in onze volgende nieuwsbrieven!

Deze veranderingen markeren het begin van een overgangsperiode voor Pink My Life, waarvan de nieuwe versie, losgekoppeld van het unieke codeschema, je vanaf januari 2022 veel voordelen zal blijven bieden. Dit doen we dankzij een geheel nieuwe ontwikkeling waaraan we momenteel werken en die we te zijner tijd graag met je willen delen.

Dit formulier is bedoeld om je vragen over onze producten of andere verzoeken te kunnen beantwoorden. De met een sterretje gemarkeerde velden moeten beslist worden ingevuld.